Update stats :
Welcome to otherside world . If u love to critizises, please leave to otherside.
>
3:::jung yong hwa poem:::3: sayanggggggg


Wednesday 4 February 2015

sayanggggggg


holla world!!!! it's been a while since last time i'm blogging. who cares actually? hahahaha..hehehe sayang, awak marah saya lagi ke? marah saya sebab gelakkan awak. i think you cute. ye, saya rasa serba salah and at the same time saya suka awak merajuk dan marah dekat saya. semua salah saya !!!!! macam mana saya nak pujuk awak balik sayang? awak tahu, saya tak pandai pujuk orang. saya bukan selalu sangat hidup dgn lelaki yg saya betuk-betul sayang. hmmm, saya boleh cakap sekali je lepas tu, saya diam. saya takut nak cinta awak. yelah sebab takut kecewa lagi tapi lately ni, i just ikut flow saya. sday by day, i love you without rasa takut. saya lupa awak perasaan kecewa dan sedih tu sebab saya terlalu happy awak ada dengan saya. walaupun saya tahu, kita tak ada apa-apa pun hubungan yg special. walaupun saya tahu, kalau satu hari nanti hati awak berubah. lagipun, awk nak sambung belajar kan, ramai lagi org yg awk akan jumpa. but seriously, if awak nak pergi dari hidup saya, saya takkan halang sbb saya nak tgk awak happy. and saya seriously nak bawa diri jauh dari sini. saya taknak duduk Malaysia. memang taknak!!! tak tahu nak pergi mana, tapi sye teringin nak menetap di Australia satu hari nanti. awak tahu kan, sye pernah cakap sya nak duduk aussie nanti.

lagi sayang, saya ni tak cantik pun awakkkk. kalau saya cantik, maybe dah ada ramai peminat dah or saya yang tak layan orang. tak tahulah tapi saya ni kalau compare dgn org lain, dorang lagi style berbanding sye, sayang. saya ni kalau keluar date dgn awak pun, sye pakai t-shirt and jeans je. tudung pun pakai tudung bawal je. saya ni kalau nak ckp terlalu simple sangat nak banding dgn awk yg ramai peminat tu. btw, awk ramai peminat okay. sye perati je dorg cakap pasal awk and sye pun masuk campur sekali buat-buat tak kenal awak siapa. but lagi ramai peminat kalau awak tak smoking. tapi itu hak awak tapi awk tahu sye tak boleh dgn asap-asap rokok tu. AND awak selalu ckp, stay pretty, stay cute and what so ever tu. sye tak pernah senyum okay kalau dekat luar. muka sye mmg automatic sombong. and saya rasa, awk juga lah yg banyak ckp sye ni cantik. tak tahulah. maybe dgn membe-mebe lelaki sye, saya berlagak abang-abang kowt. taknak nampak perempuan sangat. dengan awak je saya lembut, manja-manja kucing. takdelah, sebenanrnya awak belum kenal perangai saya fully lagi. saya rasa yg betul-betul kenal perangai saya, kawan2 saya. dorang takkan cakap sye ni kasar, dorang akn ckp sye ni manja gila. dan awk tak pernah kena bila sye manja gila. hohoho tak boleh tunjuk sekarang. 


harapan saya, ye harapan..belum tentu jadi ke tak. harapan saya ialah semoga satu hari nanti saya dapat lihat awak berjaya depan mata saya dan awak berbahagia. dan saya nak hidup dengan awak. saya tahu awak hidup susah, sebab tu saya nak hidup dengan awak. susah senang bersama. saya nak faham dunia awak. sebab saya dah rasa selesa dengan awak. awak marah sye, saya boleh terima awak. saya tak berani lawan cakap awak. bukan sbb saya takut, sbb sye hormat awk. sye dah taknak kenal mana-mana lelaki. sye penat nak kenal sbb sye dah terbiasa dgn awak. sye tak obses dgn awak, cuma you can say that..sye nak lupakan awak bukan senang. ambil masa bertahun-tahun juga. entahlah sayang, saya takde reason nak sayang awak. hati tu dah sayang. awak jgnlah marah sye kalau sye tak boleh lupakan awk. sye appreciate segala penat lelah awk, pengorbanan awk semua ni. maybe org lain tak faham, biar kita-kita jelah yg fhm psl hubungan kita ini ea. saya dah simpan awk baik-baik dalam hati saya. if kalau nak kecewakan pun, awk ckplah baik-baik dkt saya, sye boleh je terima asalkan sayang happy. awakkkkk, semoga epat sembuh. saya rindu awak. setiap hari sye nak ckp sye sayg awk tp takut bosan so sye main-main dgn masa. kdg2 je sye ckp..hati je yg tahu setiap hari i love you. hahahaha jiwang gila  kau hana. orang tak kenal romance aku macam mana. hehehe kalau dah kenal, mmg you can go anywhere. cehhhhh, takdelah. saya sayang awak byyyyy!!!! muah muah muah..!!! jgn marah-marah saya lagi. saya takut :( 

♥ I Love My Name. Such Wonderful Words. ♥

0 cute words from you:

Love Me If You Wanna To Be Me