Update stats :
Welcome to otherside world . If u love to critizises, please leave to otherside.
>
3:::jung yong hwa poem:::3: everything for you but...i'm not for you


Saturday 1 November 2014

everything for you but...i'm not for you


Haiiiiii….dah lama tak berblogging. Actually busy dengan assignment, test and quizzes. Tak sempat nak fikir pasal diri sendiri. Lupakan seketika dunia luar.and baru-baru ini aku terfikir pasal sesuatu. Yang aku tak boleh ambil balik hati dia. Aku sedar aku takkan dapat hati dia lagi. Every little things that I do for him, he never see.  I admit dia takkan pandang aku lagi sebagai seorang perempuan yang dia sayang. Aku dulu, bersungguh-sungguh untuk dapatkan hati dia. Aku rendahkan ego aku demi dia. Aku buat diri aku Nampak macam orang bodoh sebab dia. Aku okay je bila dia banyak kali sakitkan hati aku. Aku tahan sebab aku sayang dia. Aku taknak dia rasa aku annoying lagi. Aku taknak dia marah aku lagi jadi aku try jadi perfect depan mata dia even aku tahu…aku senyum tetapi aku tahan sakit dalam hati aku. Aku bukan cepat berputus asa dalam cinta yang aku pertahankan selama ini. Tapi…aku penat sebab everything yang aku buat untuk dia, dia tak pernah Nampak. A little appreciation untuk aku pun tiada.  Kalau selama ini dia buat semua itu sebab nak sakitkan hati aku, aku sakit hati sangat. Aku tahu kau sakitkan hati aku tapi aku pretend kau tak buat apa-apa. Mungkin im not deserve him. Mungkin dia terlalu baik untuk aku. He deserve perempuan yang jauh lebih baik dari aku.  Ini semua salah aku. And aku akan bawa kesalahan ini sampai bila-bila. Aku akan doakan dia dari jauh. Aku akan tengok dia senyum dari jauh.  Paling penting aku nak tengok dia happy dan takkan sedih sebab orang yang dia sayang. Aku tahu dia baik, dia seorang yang sangat tabah orangnya. Ini apa yang aku fikir tentang dia selama ini. Aku Nampak baik dia sahaja. Sebab aku tak pernah Nampak jahat dia. Dan tiada reason dia untuk menjadi jahat. Dia seorang yang boleh berubah even hati dia keras mana pun. Dia seorang berhati lembut. Sangat sayang dengan family dia. Sangat sayang dengan kawan-kawan dia. Dia seorang yang cepat kalut, kena bagi dia lek lek dulu. Dia kalut kau tak boleh kalut juga. Act cool depan dia even kau rasa kalut juga time itu. He’s a hard lover. Bila dia sayang, dia sayang betul-betul. Dia bukan seorang yang romantic dan dia tak pernah kelurkan kata-kata manis depan aku. Dia just jadi diri dia depan aku. Dia tak suka, dia cakap. Dia takkan cakap tapi dia akan buat muka or diam. So aku tahulah aku ada buat dia tak senang. Dia sangat caring dan aku percaya dia akan betul-betul jaga orang yang dia sayang. Aku tak sempat nak kenal dia dengan  lebih mendalam.  Tak sempat nak memahami dia dengan lebih dekat. Terima kasih sebab selama ini menyayangi aku dengan sepenuh hati kau. setiap malam aku akan teringat kenangan aku dengan dia. Itu jelah yang aku ada. Aku akan ingat dia. Sebab dia yang ajar aku untuk bercinta tanpa  mengenal siapa orang itu. Sebab aku cinta dia seadanya. Diri dia. Bagi perempuan lain, dia mungkin tiada duit, dia bukan datang dari orang senang, dia tak ada speciality, dia hodoh…but aku yang sayang dia. Aku peduli apa orang cakap apa. Dia jahat, dia bukan budak baik or apa-apa..sebab aku percaya..manusia boleh berubah. Manusia need to complete each other. Bukan tengok dari segi fizikal sahaja. Aku tiada konflik pun dengan dia masa in relationship. Sebab dia baik. Mungkin aku kena bawa diri aku. Mungkin aku kena jauhkan diri aku dari dia. Mungkin aku Cuma akan cinta dia dalam diam. Tapi itulah sebenanrnya yang terjadi. Aku cinta dia dalam dia. Aku tak cakap pun aku sayang dia. Setiap hari, aku Cuma boleh lihat gambar dia dan nangis dan cakap “if you know how much I miss you. I love you so much”. Dan aku tahu, aku takkan sempat cakap.  Because a man can’t see when he has someone so special sitting right in front of him.  Belum masa untuk aku bahagia lagi. Jangan kesian kan aku. Kau berhak dapat kebahagiaan diri kau. kalau dah tiba masa untuk kau, just go without me. You know, I can’t be there for you. I just miss him damn much right now. I just want to hear his voice. I just want to smile with him. Maybe not.  Aku tak pernah marahkan dia even dia selalu sakitkan hati aku. Aku rasa itu Cuma buat dia lagi sakit. So better not. Kalau nak aku bahagia, doakan kebahagiaan aku. Doa untuk aku. Bukan dengan sakitkan hati aku. Itu sahaja yang aku nak luahkan. Jaga diri baik2. 

♥ I Love My Name. Such Wonderful Words. ♥

0 cute words from you:

Love Me If You Wanna To Be Me