Update stats :
Welcome to otherside world . If u love to critizises, please leave to otherside.
>
3:::jung yong hwa poem:::3: this is the end


Friday 8 August 2014

this is the end


afternoon gayssss...oh, tak ada mood nak cakap hapy-happy ini. hilang mood aku. bodoh lah aku ni. serious hana! kau adalah manusia paling bodoh. kenapa? sebab kau bodoh tak nampak orang yang dah sakitkan hati kau pun, kau still terima dia seadanya. itu namanya bangang hana. maybelah sebab dah sayang kannnn..aku terima sahaja apa yang dia buat pada aku. ditinggalkan dan menerima balik. bapak ah! bodohlah aku. masih berharap pada orang yang banyak sakitkan hati aku. masih berharap kami dapat bersama lagi. sekarang ini aku dapat tahu, actually memang betul dia ada orang lain. wow! kan senang kalau kau terus terang je dekat aku dari awal yang kau langsung tak boleh terima aku. the heck lah buat orang rasa berharap macam ini. tapi thanks to you sebab beri aku pengalaman macam ini so that lepas nie, aku takkan cari lelaki yang jenis perangai macam kau. sorry to say. dulu memang aku boleh bersabar dengan segala perangai kau. tapi sekarang, lantak pi lah kau nak terasa dengan apa yang aku cakap ini. aku tahu, aku akan menyesal cakap macam ini tapi nielah benda yang dah lama sangat aku simpan. so aku nak luahkan everything yang aku simpan. aku jaga hati aku untuk kau tapi....aku dah agak dah. aku dah boleh agak kau takkan suka aku lagi tapi aku masih berharap kau berubah. kau tahu tak, sekarang ini aku dah sampai tahap...kau nak block aku ke, taknak tengok muka aku ke, taknak tahu pasal aku ke...kisah pula aku kan. buatlah apa yang kau suka. aku pun sebenarnya nak cakap, aku dah block everyhting dari kau dan aku pun taknak tengok muka kau lagi. kalau boleh, aku taknak tahu pasal kau. tapi aku still berkawan dengan aidid. so mmg kadang2 dia akn bercerita pasal kau. yang pastinya, bila aidid buka mulut pasal kau...aku cuba pekakkan telinga aku je. aku anggap kau ini orang yg aku tak kenal. ke aku anggap kau dah mati ke. tak kisahlah. yang penting nama kau tak akan muncul lagi. aku dah banyak sangat makan hati dengan perangai kau tu, ego kau tu...aku tahan je. satu benda aku cakap, tak kemana ego kau tu. see napi, kau buat aku sekarang macam ini...kau tengok satu hari bila orang yang betul2 kau sanyang buat kau macam apa kau buat dekat aku. aku selalu berdoa supaya, kau takkan dapat rasa apa yg kau buat dekat aku...tapi sekarang ini, aku harap something happen dan kau akan rasa benda itu sendiri. kalau kau taknak sakitkan hati orang lain, janganlah jadikan orang lain mangsa kau. siapa aku nak mendoakan yang bukan-bukan dekat kau. hidup kita bukan selalu dekat atas. dahlah, itu je kowt. kau nak block aku ke??? block ah. aku dah tak rasa apa-apa. aku lebih rela kau tak ada. aku lebih rela rindukan kau. aku lebih rela main dengan bayang kau sendiri. sebab aku tahu, satu hari nanti akan ada orang yang pulihkan balik hati aku dan bimbing aku jadi orang yang sempurna dan taat pada Allah. kau dah dapat perempuan yang baik, tapi kau buang dia, lukakan hati dia. takpelah. thats life. people come and go. aku tak pernah lupa untuk doakan kau dalam setiap solat aku. aku akan still mendoakan kau, doakan kau untuk berubah. pergilah. jangan datang lagi. biarlah aku seorang dgn hidup aku. doakan yang terbaik untuk aku dan bakal suami aku. aku tak suka bercouple sebenarnya. sbb tu aku tak reti jaga perasaan org. aku lebih rela berkahwin terus. kau studylah rajin2. sekarang nie, susah nak dapatkan kerja. takut nanti kau tak kahwin sahaja. dahlah, aku dah tak ada perasaan nak tulis apa-apa lagi. kau pergi jelah. jaga diri.

♥ I Love My Name. Such Wonderful Words. ♥

0 cute words from you:

Love Me If You Wanna To Be Me