Update stats :
Welcome to otherside world . If u love to critizises, please leave to otherside.
>
3:::jung yong hwa poem:::3: you wanna know the truth?


Monday 28 July 2014

you wanna know the truth?


aku entry kali ini tak banyak sangat nak tulis. seriously dude! kali ini aku takkan teragak-agak nak buat keputusan yang drastik. kalau hati asyik dah sakit je, itu bukan bahagia namanya. kay fine. kau busy. so apa kaitan dengan aku? okaylah, jujurlah. kalau busy sekalipun, bagi tahulah. aku sebenarnya tanak tunggu text kau tapi aku tak tahu setiap hari aku tunggu. ye, kau tak salah. aku yang salah sebab trikut perangai aku. tawar hati aku sekalipun, aku masih sayang pada dia. aku tak tahulah. aku cuma nak dia berubah je. aku tak minta apa-apa. aku cuma mahukan perubahan diri dia. and yes, aku dah tengok perubahan diri. dengan membuat aku rasa macam orang tak ada perasaan, tak berguna. aku malas nak fikir pasal dia tapi sejujurnya, aku tak boleh. aku lagi rindu hanafi yang dulu. aku rindu napi sangat2. even sekarang dia ada tapi aku tak suka dia yang baru ini. kalau dia ada orang lain pun, cakap jelah dengan aku. aku pun taknak ganggu dia. buat apa aku nak kacau rumah tangga orang lain. lantak pi lah. masalah dorang, bkn mslh au. seriously, aku rindu hanafi sangat2. aku tak suka dia yang sekarang ini. maybe dia dah tak ada. aku cuma boleh mencintai napi yang dulu. bukan sekarang. aku akan tunggu napi yg dulu datang. aku tunggu dia. bila hati aku dah betul2 yakin, aku jumpa hanafi yang dulu. hmmmmmm

♥ I Love My Name. Such Wonderful Words. ♥

0 cute words from you:

Love Me If You Wanna To Be Me