Update stats :
Welcome to otherside world . If u love to critizises, please leave to otherside.
>
3:::jung yong hwa poem:::3: why?????


Monday 21 July 2014

why?????


morning gayssss. its been awhile. nope! i mean...alaaaa, malas pula aku nak fikir ayat malam ini. tak rasa nak berkias pun. my title 'why???'. yeah, why? why you do this to me? desperate sangat ke aku ini. orang dah tinggalkan kita tapi kita still tunggu dia lagi. tak cukup bagus ke aku ini? apa yang aku buat untuk dia? banyak sangat persoalan dalam kepala otak ini. kenapa dia buat aku macam ini. AGAIN! tipulah kalau aku cakap aku benci kau. tak pernah aku benci dia. aku tak tahulah kenapa. seriously, sometimes aku rasa dia ini bukan yang terbaik untuk aku tapi dalam masa yang sama...banyak benda-benda yang baik happen dalam diri aku. such as, aku dah tak benci orang lagi after orang buat jahat dekat aku. Alhamdullilah diri aku rasa dekat sangat dengan Allah. aku tak caka aku berubah sebab hanafi. tapi aku berubah sebab aku fikir masa depan aku. aku taknak diri aku dibelenggu dengan kemaksiatan lagi jadi aku berubah. aku berdoa supaya diri aku ini istiqamah dalam menjalani ibadah Allah. kecewa, sedih, rindu aku pada hanafi...aku ceritakan semuanya pada Allah. sebab hati aku hanya akan lega bila aku mengadu pada Allah. jujur, aku selalu berdoa supaya jodoh aku dgn hanafi dekat walaupun kami tidak contact lagi. tapi kadang-kadang kenapa mesti ada rasa "sakit"???? kenapa kita tak boleh je berkawan? kenapa mesti nak buat macam ini? kenapa mesti nak lari dari masalh? aku fikir positif, maybe ini cara kau handle masalah kau. tap napi, bila kau cakap kau dah taknak jumpa aku lagi tu..tahu tak macam mana rasa sakit dia? tahu tak macam mana rasa bila everything kau korbankan untuk someone yang kau sayang..berkecai macam tu je? tahu tak napi aku masa hari tu aku bekerja dari pagi? tahu tak aku sangat-sangat tak tahu kau tujukan tweet tu umtuk aku? KAU TAHU TAK SEMUA TU??? napi aku cuma berdoa sahaja supaya apa yang kau buat dekat aku ini tak akan kena dekat diri kau. aku tak nak kau rasa sakit mcm apa yang aku rasa napi. aku rasa, betray, orang yg kita sayang dah berubah, rasa blur..yes, aku admit. aku pernah buat dekat kau sebab tu benda ini kena balik dekat aku cuma beza kita...aku tak pernah tinggalkan kau walaupun aku cakap aku nak berpisah dengan kau. aku setiap hari berharap supaya biarjelah aku accident..aku hilang ingatan dan aku boleh kuoakan kau terus je. kalau boleh, aku pun taknak ada apa-apa lagi dengan kau. tapi sebenarnya, kita tak boleh lupakan orang ynag pernah buat kita happy melainkan kita dah hilang ingatan. kau lari sejauh mana yang kau nak hanafi. aku sentiasa tunggu kau datang dekat aku balik. aku kecewa, sedih...tapi aku tahu Allah gantikan dengan sesuatu yang aku tak jangka langsung. jangan lupa bila kau dah berkahwin nanti. jemput aku. InsyaAllah aku akn dtg. maybe masa tu aku dah kahwin ke atau masih single..tak tahukan. aku daoakan kau hapy napi. i always love you. aku sebenarnya dah malas nak lupakan kau. biarlah aku teringat semua kenangan kita. biarkan aku bermain dengan bayang-bayang kau. izinkan aku untuk mencintai kau dalam diam. mencintai kau di alam maya. selamat jalan dunia realiti,

♥ I Love My Name. Such Wonderful Words. ♥

0 cute words from you:

Love Me If You Wanna To Be Me