Update stats :
Welcome to otherside world . If u love to critizises, please leave to otherside.
>
3:::jung yong hwa poem:::3: krek..krek..krek..


Saturday 11 February 2012

krek..krek..krek..


anyyong . .
dah lama tak update blog aku yang tak berapa habuk ini . .
sorry . .
hehehehehehehe . .
bukan tak ada masa cuma aku rasa tak ada benda nak share . .
hmmmmmmm . .
genap seminggu 3hari . .
hahahahahaha . .
tarikh itu biar aku saja yang tau . .
bukan tarikh couple yoooo . .
tak ada-tak ada couple ini . .
hehehehehe . .
bahagia aku sekarang . .
tak payah nak fikir pasal belajar . .
duduk rumah goyang kaki saja . .
oh, btw . .
aku dah dapat keje . .
bukan dah dapt keje tapi isi borang keje saje . .
hahahahahaha . .
aku pun pelik . .
kenapa nak isi borang lepas itu nak interview bagai . .
entah . .
aku jenis malas nak ambil tahu . .
yang aku tahu .. 
keje and keje . .
petang ini aku pergi memandu lagi . .
petang-petang ini .. 
fuyoooooo .. 
panas tidak terperi kowt . .
aku sekarang ini dah macam vampire kalau kena panas . .
senang kata tidak boleh kena panaslah . .
harus ! !
menjaga kulit even aku ini berkulit hitam manis . .
alaaa ,
perempuanlah . .
mana-mana jaga kulit . .
bukan aku seorang saje . .
hah !
aku baru lepas balik dari rumah nana . .
hehehehehe . .
disebalik kegembiraan itu . .
terselit satu kejadian hitam menimpa aku . .
fuhhhhhh . .
malas nak cerita . .
aku tak nak ingat balik .. 
sedih pun ada . .
biasalah budak baru nak dewasa . .
sense of memberontak dia itu macam orang gila .. 
kalah rusuhan . .
hahahahaha .. 
malulah .. 
tak nak cerita . .
dekat rumah nana . .
aku kenal dengan nenek,mak and adik dia . .
semua baik-baik belaka .. 
by the way . .
kalau rumah aku macam rumah nana . .
setiap hari kowt aku pergi angsana and giant tampoi itu . .
nak pergi pun jalan kaki saja . .
korang tau kampung pasir ? ?
kat situlah nana duduk . .
aku suke suasana rumah dia . .
nyaman and harmoni . .
aku suke kampung yang macam itu . .
macam kampung aku dekat K.Lumpur . .
bestttttt~~
ishhhhh . .
kalau jadilah .. 
tak tahu budak-budak kecik ini . .
nak datang rumah aku pulak 19hb ini . .
gilelah . .
suke gile kowt aku . .
time dekat rumah nana itu .. 
aku tidur lambat . .
bangun pun korang boleh agaklah pukul berapa. . 
nenek dia dah suruh kteorang bangun pun tak bangun juga . .
masing-masing berdengkur . .
hehehehehehe . .
macam-macamlah cerita . .
pasal dulu-dulu dekat SMSSI . .
hahahahahaha . .
hmmmmm...
tak sabar ini . .
kena prepare dari sekarang kalau budak-budak ini nak datang . .
oklah . .
aku nak stop sekarang . .
peninglah pandang lama-lama lappy ini . .
kalo korean drama . .
tak pening pulak .. 
itu pun aku tahan sebab nak tahu sampai habis . .
esoknya confirm tak boleh bangun . .
hmmmmmm . .
oklah . .
out dulu ea . .
kalau ada cerita, aku ceritakan . .
selamat tengahari . .
assalamualaikum . .
:)

i think i'm sweet . .XD


♥ I Love My Name. Such Wonderful Words. ♥

0 cute words from you:

Love Me If You Wanna To Be Me