Update stats :
Welcome to otherside world . If u love to critizises, please leave to otherside.
>
3:::jung yong hwa poem:::3: aku sangat suke!!!


Thursday 23 February 2012

aku sangat suke!!!


Anyyong ! !
warrrgghhhhh aku suke gila ini weyh !!!!
for the first time . .
orang yang aku minat tak buat plastic surgery . .
sape yang tak suke kan ? ?
natural beauty dia dah memang macam itu . .
lainlah kalu dia jaga kulit dia itu . .
gile !
kulit lelaki lebih bershining dari kulit perempuan . .
tak boleh tahan aku . .
time tidur dia sangat cool .. 
mata dia redup sangat . .
memang ciri-ciri lelaki yang aku minat termasuklah mata redup . .
tinggi . .
hah !
tinggi dia 177cm . .
gila lagi !!
aku baru 169cm . .
sukenye !!!!!!
kalau peluk . .
zaaaapppppp . .
terus dekat dada dia . .
bila aku type ini . .
errrrmmmmmmmmmmmmmm . .
kalaulah dia dekat sebelah aku memang aku tak nak bagi dia pergi keje . .
tak nak dia keluar rumah . .
eeeeiiiiiii, geram sangat . .
dah lah macam itu . .
lepas itu pandai main piano . .
exactly type aku suke . .
pleaseeeeeeee . .
jangan tunjuk aku lagi lelaki macam ini kalau taknak aku jadi gila mee segera . .
hmmmmmm . .
aku rase baik minat lelaki yang tak mungkin jadi hak kita dari minat lelaki yang mungkin jadi hak kita . .
bagi aku . .
tak ada nampak obses sangat bila kita kenal dengan lelaki yang kita tak kenal . .
bagi pendapat aku lah . .
sebab kita minat orang yang gila high taste . .
and tak mungkin suka kita yang biasa-biasa ini . .
tapi kalau Allah dah nak bagi . .
ishhhhh . .
tak tidur malam kalau aku dapat lelaki yang aku nak . .
confirm macam robot . .
setiap malam menatap muka dia time tidur . .
kenapa bila aku fikir pasal dia ku tak boleh tidur ? ?
please weyh !!!!
aku dh gila !!!!
susah gile nak cari type lelaki yang aku minat . .
pandai,tinggi,mata redup,pandai main piano,tak banyak cakap,kuat bekerja
ada banyak lagi tapi aku agk choosy jgk . .
hehehehehe . .
tak apalah . .
aku nak share lagu kalau ada sape2 merajuk ke . .
cehhhhh . .
aku tak pandai pujuk orang . .
aku suke biarkan je orang itu . .
last-last ok jgk . .
kejap !



what the ??
kenapa mulut woohyun macam itu . .
hehehehe . .
ok tajuk lagu ini "can you smile" . .
actually lagu ini sedih . .
sort of macam konon lelaki ini nak pergi tapi dia suruh girl ini smile untuk dia . .
L...L....L....L... !!!!!
aku nak smile untuk L je . .
oh btw !
dalam vid ini L pakai baju warne merah . .
mata dia buatkan aku nak kena heart attack . .
lagi satu vid yang aku suke . .
aku suke lagu yang hepy tau . .
cheerful je sebab aku tak suke nak nangis2 ini sangat even aku kuat nangis . .
XD . .
kejap !




lagu ini pun sedap jugak . .
bukan sedap tapi ceria sangat-sangat . .
ermmmm . .
malam ini berangan lagi dengan L . .
hehehehehe . .
biarlah aku dengan dunia aku . .
tak kacau orang . .
memang aku nak sangat pergi korea . .
satu hari nanti . .
hmmmmmm . .
oklah nak pergi dulu . .
adik suruh buat megi . .
megi aku sedap weyh~~
hahahahahaha . .
good night L . .
miss you badly L . .
till one day . .
hoping to see you face to face . .
cehhhhh . .
mungkin aku dah tak ada perasaan dekat lelaki yang aku suka kowt sebab aku jadi macam ini 
aku layan korea lagi bagus kowt . .
dapat menghilangkan tense aku . .
aku rase bende ini menjadi kowt...
cehhhh . .
dahlah pergi dulu . .
papai . .
assalamualaikum . .



i love you L!!!!!



mmmuuuaaaahhhh !!!!





♥ I Love My Name. Such Wonderful Words. ♥

0 cute words from you:

Love Me If You Wanna To Be Me