Update stats :
Welcome to otherside world . If u love to critizises, please leave to otherside.
>
3:::jung yong hwa poem:::3: hmmmmm..terfikir kejap..!


Thursday 2 February 2012

hmmmmm..terfikir kejap..!


kali ini post aku tak panjang sangatlah . .
tadi aku tertido . .
petang ea . .
tapi hujan . .
memang syurga gila lah tido petang-petang ini . .
sekali aku bermimpi . .
dalam mimpi aku itu . .
aku masuk PLKN . .
 memang macam-macam lah yang aku kena buat . .
sekali ada sorang coach ini . .
dia pregnant . .
tapi masa aku buat aktiviti itu aku memang lembap gila macam siput . .
so, dia tunggu je aku habiskan aktiviti dengan muka "banyakkan bersabar" . .
bila aku dah habis siapkan aktivitu itu . .
aku minta maaf sebab terpakse tunggu aku lakukan benda itu . .
coach itu muka buat tak puas hati kan . .
esoknya . .
kena buat lagi aktiviti itu . .
tapi kali ini lain . .
semua kawan-kawan aku buat aktiviti naik kereta . .
tapi aku sorang je kena jalan kaki a.k.a lari . .
sepanjang aktiviti lah aku lari . .
masa pun dah sampai malam . .
aku nak balik camp lah . .
sekali kena lalu satu lorong yang gelap teramat ini . .
mula-mula aku kuatkan hati lalu . .
sekali sampai pertengahan jalan . .
aku tak sedap hati . .
takut ada apa-apa happen so aku patah balik . .
aku try cari cahaya dari situ . .
tarraaaaaa!!!
akhirnya . .
cahaya lampu dapur yang menerangi kegelapan aku itu . .
so, time aku bangun aku terfikir . .
ini ke tanda Allah nak beri dekat aku . .
supaya jangan sesekali berputus asa and selalu berusaha mencapai sesuatu . .
biarlah orang lain buat dengan cara yang kotor . .
kita kena selalu berfikir positif . .
tandanya . .
coach pregnant adalah hati aku . .
sentiase bersabar menanti aku untuk berubah . .
aku berlari tanda aku berusaha bersungguh-sungguh . .
lalu jalan yang gelap . .
jangan sesekali jatuh kedalam lembah kehinaan . .
hmmmmm . .
Alhamdullilah dapat mimpi macam ini . .
terus terbangun aku . .
tak tido lagi . .
hmmmmm . .
baguslah . .
itu jelah aku nak kongsikan . .
aku tak tahu nak cakap apa lagi . .
result pun dah nak keluar tak lama lagi . .
doakanlah yang terbaik untuk aku .. 
ada orang tue cakap . .
dia yakin aku dapat keputusan yang baik . .
hmmmm .. 
baguslah yakin pada diri aku . .
tapi aku tak pernah yakin dengan diri aku . .
takpelah . .
tengok jelah nanti . .
selamat petang semua . .
assalamualaikum . .
:)

 




♥ I Love My Name. Such Wonderful Words. ♥

0 cute words from you:

Love Me If You Wanna To Be Me