Update stats :
Welcome to otherside world . If u love to critizises, please leave to otherside.
>
3:::jung yong hwa poem:::3: Premium Beautiful


Monday 23 January 2012

Premium Beautiful




Premium Beautiful ni merupakan produk Superbrands disebabkan kualiti + laris sangat kat pasaran. Bukan tu je Premium Beautiful ni ade waranti seumur hidup!!! Andai kate berlaku ape2 kat Premium Beautiful boleh diservice Free of charge seumur hidup!!!
Kesan Pemakaian Premium Beautiful (PB):
1.      Pencegahan Breast Cancer
Pada cup Premium Beautiful ada sejenis bahan yang dipanggil Chitosan yang mana fungsinya adalah mengelakkan dari pengaktifan sel kanser, ketulan atau lump dan pembentukan susu masam bagi yang breasfeeding. Kalau pakai bra biase memang totally 100% tidak sesuai. Dan chitosan + bentuk cup yang seperti pyramid @V ini akan mengekalkan bentuk breast wanita kekal cantik dan mencerahkan warna pigment pada nipple dan bahagian areolar dan memastikan putting @ nipple kita cantik jek… Yelah, kalau pakai bra biase cube perhatikan, pasti nipple @ puting kita termasuk @ tersumbat ke dalam dan confirm la warna puting kite jadi gelap dan agak kehitaman. Nape jadi camtu ? bile brest kite ditekan oleh span bra maka, kawasan sekitar areolar dan nipple tidak akan mendapat pengudaraan yang cukup. Sebenarnye, setiap inci tubuh badan kite perlu ade ruang pengudaraan antara fabric dan kulit untuk make sure kulit lebih sihat dan cantik..

2.      Breast jatuh dan tak gebu
Bile kite dah kawen & dah ade anak, mmg breast jatuh punye..lagi2 kalau yg menyusukan baby..pakai Premium Beautiful, mmg breast akan jadi gebu, tak jatuh, dan banyakkan susu dalam breast bg yang breastfeeding & bra mmg takkan basah bile ada penghasilan susu dan tak perlu perah @ pump byk kali..kan senang tu!!! Pakai PB sure boleh dapat shape breast yang kite. Kalau badan kite kurus dan mempunyai breast yang kecil breast akan boleh berubah menjadi lebih besar dan gebu manakala yang berbadan berisi, breast kite akan gebu dan akan push up semula melalui pemakaian PB yang konsisten…

3.      Pencegahan Keputihan
Hah…long girdle ni ada satu bahagian yang kita panggil jejaring cinta…pada bahagian faraj @ vagina…jejaring ni boleh menghilangkan keputihan dan bau pada vagina kite..bile pakai seluar dalam biase je, kawasan sekitar vagina ni tertutup so akan menggalakkan pembiakan bakteria yang menyebabkan bau. Keputihan pun akan berkurangan dan akan kembali kepada normal.. Kalau diperhatikan, seluar dalam kite lama2 sure terkoyak punye kan..sebab keputihan ni berasid dan kalau ade pertumbuhan bacteria mmg akan jadi gatal2 dan berbau!!! Ishhhhh…bahaye tu…sebab tu PB dikenali sebagai produk ‘abang sayang’..sebab produk ni memang dapat mengeratkan hubungan suami isteri…pssstt2..lebih-lebih lagi PB boleh jugak mengetatkan bahagian alat sulit wanita..hah…hebat kan PB ni..memang terbukti hebat!!!


Premium beautiful terdiri dari 3 bahagian:
: A)Long Bra




- Cup ini membentuk pyramid di mana ia dapat menampung payu dara agar tidak jatuh, putting payu dara dalam kedudukan yang betul dan tidak termasuk ke dalam (untuk mengelak daripada berlakunya kanser payu dara serta mengembalikan pigmen putting kembali segar dan cerah)
- Menghalang lelemak mengalir ke bahagian belakang.
- Lace cup mempunyai keanjalan supaya dapat mengelakkan payu dara dari melimpah keluar
- Kedudukan bentuk tali yang tidak mudah jatuh
- Lapisan tenunan bahagian belakang terbahagi kepada dua lapisan yang mengawal lelemak yang telah ke hadapan supaya tidak ke belakang semula
- Pada bahagian cup bra terdapat sejenis bahan yang dipanggil chitosan. Chitosan merupakan sejenis bahan yang boleh mengelakkan brest kanser. Chitosan ini diperolehi dari kuku kaki ketam merah di perairan Jepun dan merupakan bahan yang terbukti selamat dan tidak toxic. Malah penggunaan chitosan ini sangat meluas dalam industri perubatan dan kesihatan



B) Long Girdle:



- Menguatkan rahim, mengemaskan bahagian perut, serta menghilangkan kesan rekahan pada kulit (stretch-mark) terutamanya bagi ibu-ibu selepas bersalin. Bahagian ini tidak menekan ovary. Ini dapat memberi kesan hormone yang seimbang iaitu estrogen dan progesterone.
- Mengelak daripada masalah gastric dan ulser. Memecah lelemak pada bahagian atas perut
- Lubang angin mengawal keputihan, pengaliran darah dan udara untuk menghilangkan kesan bau pada wanita
- Love shape nipis untuk membentuk pinggul yang menarik dan mengukuhkan kedudukan pinggul
- Bahagian ini dapat menampung dengan kuat supaya tidak jatuh dan mengelakkan lelemak dari mengalir ke bawah.



C) Waist nipper:

 

- Tetulang-tetulang ini berfungsi untuk mengatasi masalah tulang belakang seperti bongkok, slip disk, sakit pinggang dan pengaliran darah. Suntukan Far Infrared Ray (FIR) paling banyak dalam tetulang bengkung tersebut. Khas untuk ibu-ibu selepas bersalin (dalam pantang mengelak serta menghilangkan rekahan pada kulit perut, ia juga merampingkan pinggang dengan cepat dan berkesan)
- Tali ini berfungsi untuk memudahkan kemasan dan merampingkan pinggang. Cara menggunakannya, tarik nafas sebelum menarik tali tersebut.
Keistimewaan Far Infrared Rays (FIR)
  1. Memperbetulkan aliran darah dalam tubuh
  2. Meningkatkan kadar metabolism
  3. Memperbetulkan dan memulihkan sistem pernafasan
  4. Mengelakkan pertumbuhan bakteria
  5. Mengeluarkan peluh asid
  6. Menggalakkan tumbesaran lebih teratur
  7. Mengekalkan kesegaran badan
  8. Mengurangkan kandungan asid dalam darah
  9. Menghilangkan kesakitan pada tubuh badan atau tempat yang sakit
  10.  Tidur lebih selesa dan nyenyak
  11. Menghilangkan bau badan
  12.  Menghilangkan kulat dan fungus
  13. Membersihkan udara dalam badan
  14. Mengekalkan kepanasan suhu badan
  15.  Menghalang pembiakan sel kanser dalam badan
  16. Membetulkan system urat saraf dalam badan secara automatic

Untuk Pertanyaan Lebih Lanjut, boleh hubungi :
a)     Lianna - 012 3874574
b)     Hana - 0177630674







♥ I Love My Name. Such Wonderful Words. ♥

0 cute words from you:

Love Me If You Wanna To Be Me