Update stats :
Welcome to otherside world . If u love to critizises, please leave to otherside.
>
3:::jung yong hwa poem:::3: contraction!!!!


Saturday 21 January 2012

contraction!!!!

errrr . .
:(
aku tak tahu nak post pasal apa . .
tapi apa yang penting sekarang ini . .
aku terase contraction yang amat sangat dekat bahagian uterus lining aku . .
arrrrggghhhhh ! ! !
kalau perempuan tahulah . .
kalau lelaki , tak tahulah kalau korg tau . .
pernah dengar perkataan sesunggut ? ?
something like that lh . .
:D
no lh ! 
actually , segugut . .
oh, itu cuma kaum hawa saja yang akan merasainya . .
kalau kaum adam mahu , sila suntik hormon oestrogen and progesterone dalam diri anda . .
kalau mahulah . .
hmmmm, seriously! 
aku tak ada mood nak cakap dengan siapa-siapa pun disebabkan segugut ini . .
sakit wooooo ! !
ini adalah 1/10 dari kesakitan melahirkan baby nanti . .
arrrrgggghhhh ! ! !
macam mana orang dulu boleh lahirkan 15 ORANG ANAK ini ? !
fuyooooo ! !
apasal recently sentences aku ada banyak tanda seru ini . .
sebab aku TENGAH MENAHAN SAKIT SAMBIL MENULIS BLOG INI ! ! !
tolonglah, gila tak tahan tau tak . .
tapi paling teruk aku tengok sampai tak boleh bangun dari katil tau . .
terbaringlah si dia di atas katil itu . .
siapa itu ? ?
hahahahaha . .
malu aku nak cakap . .
disebabkan perkara itu , aku ponteng PREP . .
maybe bagi certain kaum hawa rasa aku telah membuka aib mereka . .
hehe . . please ea !
aku acting professional as tak lama lagi nak masuk dalam bidang ini . .
so its not big deal lah . .
tak sombong ea . .
and aku tidak kisah pun cerita perkara happen time aku segugut . .
dulu aku memang tak open bab ini tapi lepas ditegur oleh teacher aku  . .
aku rasa, benda ini general . .
semua pun akan tahu . .
kalo siapa yang ambil pure science , mungkin kaum adam dari aliran ini lagi PRO kowt !
hoho . . masa belajar benda ini aku pun tak tahu apa yang dorg semua maksudkan
ambil angin ?
buka tingkap?
sengat lebah ?
what's that ? ? !



nampak tak ? ?
tak apa , semua dah tengok benda ini dalam buku bio kan . .
teringat masa teacher hazwah terangkan . .
mula-mula dari hyphothalamus a.k.a master of realeasing hormone . .
hingga sampai impalntation kalau happen lah . .
kalau tak, akan dihapuskan dalam bentuk corpus leteum . .
corpus leteum  releasing oestragoen to thickening the uterus lining wall . .
wahhhhh ! !
ingat juga aku . .
aku ingatkan dah habis semua ilmu aku since aku duduk dekat rumah and tak buat apa-apa .
 best tau belajar ilmu science ini kalau korg minat . .
aku cakap lah tak rugi pun korg ambil pure science . .
even macam aku, aku tak minat bio sangat tapi aku suke discover benda-benda yang aku tak tahu langsung . .
hehe . . tapi nak buat macam mana kalau korg dah tak minat . .
tapi sayang je waste it like that . .
otak aku dulu pun otak udang juga tapi aku ubah last minute . .
sebab ada kesedaran tersemat dalam kepala aku ini . .
aku pun tak tahu aku merepek apa ini . .
oklah . .
pergi dulu, panas gila dekat luar itu . .
influnce blood keluar lagi banyak sebab body temperature panas . .
hahahahahahaha . .
aku tak malu . .
ok daaaaaaaa . .
assalamualaikum . .
:)
 



♥ I Love My Name. Such Wonderful Words. ♥

0 cute words from you:

Love Me If You Wanna To Be Me