Update stats :
Welcome to otherside world . If u love to critizises, please leave to otherside.
>
3:::jung yong hwa poem:::3: Selain Drama Korea, Novel Pun Aku Layan Sampai Tengah Malam...:)


Tuesday 24 January 2012

Selain Drama Korea, Novel Pun Aku Layan Sampai Tengah Malam...:)



yo,yo,yo . .
wassup ! !
huhuhuhu . . aku suke gila ini !!
hehehehe . .
menghayati novel sampai tak perasan jam pukul berapa . .
memang terbaik setelah sekian lama aku tak memegang novel cintun ini . .
ok !
hari ini aku nak promote pasal novel basen on the above picture . .
~SUAMI YANG KUBENCI~
aku cakp lah . .
besh bro  cerita ini . .
bukan apa sebab perempuan dalam novel ini sebiji perangai macam aku . .
tapi perempuan ini lagi up r . .
at least aku cakap "maaf" and "thanks" pada orang yang aku benci tapi . .
perempuan ini , susah gila nak cakap perkataan itu . .
giler tinggi ego dia . .
ok-ok . .
aku belum habis baca lagi tapi ,
aku terpanggil untuk meng'highlight' kan perkataan ini . .

"kalau hendak mengikat rasa kasih dan hormat isteri kepada suami, makan atau minumlah dari bekas suamimu"
aku macam rase ~ ~
ok!
terkesima mendengar ayat ini . .
aku rasa pun memang betullah . .
actually, apa yang Uwais ini buat pada Hannah is . .
something like . .
Hannah tuangkan air fresh oren dalam gelasnya . .
dia offer si Uwais ini nak air sekali tak . .
sekali dia nak tuangkan air itu tapi air fres oren itu dah habis . .
so, dia pergi ambil kt refrigerator . .
and sambil itu , si Uwais ini minum air yang dituankan Hannah ini . .
dengan harapan air bekas yang dia minum dapat melembutkan kembali hati Hannah ini . .
cerita ini sweet . .
kalau buat drama aku nak hero dia Aaron Aziz . .
sebab lelaki itu sangat berbudi bahasa and sangat penyabar orangnya . .
bukan susah cari lelaki macam ini . .
tapi susah nak cari perempuan macam Hannah itu . .
sebab 1000 dalam 1 . .
perempuan manalah ada ego setinggi gunung Everest . .
bila cakap "Hannah" . .
aku terase macam aku yang diperkatakan . .
tapi boleh tahan lah . .
ego aku tinggi jugak . .
untuk kepentingan diri juga tapi bertempat . .
  


~preview belakang dia macam ini~

oklah . .
samapai sini sahja aku nak menguar2kan cerita ini . .
bacalah . .
cerita ini sesuai untuk lelaki and perempuan . .
tak jiwang sangat pun tapi . .
aku memang berharap sangat dapat lelaki macam Uwais . .
gila tabah dia melayan ego Hannah itu . .
:D
hehehehehe . .ok!
got to go now! 
already 0023 . .
nak sambung baca sampai habis . .
see you guys later . .
Assalamualaikum . .



♥ I Love My Name. Such Wonderful Words. ♥

0 cute words from you:

Love Me If You Wanna To Be Me