Update stats :
Welcome to otherside world . If u love to critizises, please leave to otherside.
>
3:::jung yong hwa poem:::3: macam-macam aku cerita . .randomly jelh trlintas dihati ini . .


Friday 27 January 2012

macam-macam aku cerita . .randomly jelh trlintas dihati ini . .


hai semua . .
Anyyonghaseyo . .
hahahahahahahaha . .
aku dah ok dah . .
tak tahu kenapa tengahari tadi sensitif sikit . .
tapi bila malam ini . .
aku dah ok sikitlah . .
sebab orang tersayang temankan aku . .
and cakap dia rindukan aku . .
perggghhhh~~
selama ini dahlah susah nak contact dia . .
last-last dia contact aku and cakap nak jumpa aku . .
waaahhhhhh ! !
berbunga hati aku dengar . .
hah ?
what ? ?
excuse me . .
bukaan lelaki ok . .
kalau lelaki memang aku maki . .
tak pun malas nak layan perasaan dia itu . .
ini kawan baik aku time dululah . .
baik punya kawan . .
setia bila aku dalam kesusahan . .
nama pun nak dekat sama dengan nama aku . .
she is Amera Farhana . .
and nama aku Nurul Farhana . .
memang ad cemetery lah . .
hahahahahaha . .
chemistry ler . .
aku pun tak tahu kenapa tiba-tiba dia cakap nak jumpa aku . .
kalau jadi . .
insyaAllah minggu depan jumpa . .
and kalau jadi juga . .
tidur or stay rumah dia . .
maybe kawan aku itu ada masalah kowt . .
pergh, macam apa je ? ?
sampai nak pergi rumah bagai . .
tapi seriuosly . .
kalau minah ini ada masalah aku tak tahulah nak cakap macam mana . .
aku risau gila kowt . .
macam masa dulu . .
bukan main lagi aku risau . .
hahahahahahaha . .
apa punya kawanlah aku ini . .
terlalu fikir negatif sangat . .
lagipun dah lama tak hang out dengan dia . .
 masalahnya . .
tapi kena jaga budak ini betul-betul . .
almaklumlah adik kesayangan tutttttt . .
confirm nanti abang dia marah kalau aku tak jaga dia . .
jangan risaulah abang long . .
aku jaga budak kecik ini . .
hmmmmm . .
rindu pula dekat rest of my friend . .
hahahahahaha . .
aku tak pandai speaking sangat ini . .
actually kan . .
malam ini aku macam tak ada idea nak membebel apa . .
sebab semua aku dah ceritakan . .
tapi hal peribadi aku tak bolehlah . .
boleh menjejaskan imej seseorang . .
taknak lah sebab aku imej dia tercalar . .
aku cakap main straight to the point saje . .
malas dah nak jaga hati orang lain . .
sekarang aku memang selfish sikit . .
bukan sikit tapi banyak . .
tolonglah . .
dah tak tertahan dah beban sakit hati aku . .
lepas ini aku kena lebih tegas and matang . .
abang aku suruh aku jadi matang sikit . .
jadi kalau lepas ini aku lebih strict and malas nak melayan orang . .
jangan salah fahamlah . .
aku cuma nak jadi diri aku . .
kalau rase aku sombong . .
up tou you lah . .
kalau buat baik dengan aku . .
beribu-ribu kali aku buat baik . .
tapi kalo sebaliknya . .
dahlah jangan layan aku sebab aku memang taknak tengok muka orang yang tak reti nak menghargai orang lain ini . .
i'm serious . .
ea !
aku tak emo tau . .
ini diri aku . .
tegas sikit orangnya . .
kalau orang rapat dengan aku . .
mungkin faham pendirian aku ini . .
oklah . .
we start from bottom ok . .
jangan sombong-sombong and berkawan macam biasa sudey . .
sekarang aku dah boleh biasakan diri aku tanpa lelaki . .
lelaki elok dibuat kawanlah, wahai kaum wanita . .
janganlah tergoda dengan kata-kata manis dorg itu . .
korg akan rasa kemanisan kalau berkawan dengan lelaki . .
aku tak nafikan kadang-kadang sifat protective kaum lelaki ini boleh jatuhkan ego kita . .
tapi percayalah . .
kalau korg jumpe lelaki yang memang takkan ambil kesempatan atas kita . .
memang besh kalau berkawan dengan lelaki . .
tapi ada ke lelaki yang tak pernah ambil kesempatan ? ?
hahahahaha . .
aku tak boleh nak komen . .
hmmmmm . .
tak sabar nak tunggu hari aku keluar dengan kak wanie   . .
kakak yang selalu tegur aku time aku susun kasut kat dorm . .
tiba-tiba tak tahu macam mana ter"usha" plak . .
dia banyak bagi aku card time bufday aku tapi aku tak penah bagi dia card time bufday dia . .XD
memang tak kenang budi ea . .
rindu juga kat senior aku sorg ini . .
takpelah nanti kita jumpe ea . .
huargghhhhh~~
dah ngantuklah . .
dengar lagu ini boleh buat aku jadi tak betul . .
mamai bagai . .
oklah . .
itu saje nak cerita . .
nanti kalu ada apa-apa hal . .
aku hupdate je cerita kat blog ini . .
good nite everyone . .
tapi sebelum aku habiskan berblogging ini . .
aku singgahkan mata korg dengan gambar-gambar orang yang aku cakap ini . .
tido baik-baik semua . .
assalamualaikum . .










~my sweeety pie, amera farhana~






~kak wanie yang sentiase senyum no matter what happen~






















♥ I Love My Name. Such Wonderful Words. ♥

0 cute words from you:

Love Me If You Wanna To Be Me