Update stats :
Welcome to otherside world . If u love to critizises, please leave to otherside.
>
3:::jung yong hwa poem:::3: bila aku dengar lagu cahaya hati . .aku teringat kau, farhah...:'(


Thursday 26 January 2012

bila aku dengar lagu cahaya hati . .aku teringat kau, farhah...:'(


anyyonghaseyo . .
selamat solat jumaat semua . .
aku bukan nak memberi tazkirah . .
cuma nak berkongsi pengalaman aku . .
first pasal arwah kawan aku, Farhah Fakira . .
sebelum itu kita sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah . .
arwah banyak ajar aku and beri support pada aku . .
arwah ajar aku pasal islam sebab kalau tak ada dia . .
aku tak tahulah . .
aku pun bukanlah pure islam pun . .
banyak sangat dosa aku . .
terlalu banyak . .
lepas arwah pergi aku tak nangis sebab aku tak nak dia terseksa . .
aku redha dengan pemergian dia . .
kadang-kadang aku tak menghargai langsung arwah masa hayat dia masih ada . .
aku dengan dunia aku . .
tapi who knows . .
Allah lebih sayangkan arwah . .
tapi lagi sakit  . .
aku tak sangka itu kali terakhir aku jumpa arwah . .
kalau aku tahu . .
entahlah tak tahulah nak cakap macam mana . .
mengigil nak tulis ini . .
hehehe . .
kuatkanlah hati ini . .
masa aku nak pindah dari SMSSI . .
arwah juga buat suprise birthday party and jamuan terakhir untuk aku . .
ok . .
aku tak menangis juga masa itu . .
aku tak tahulah . .
aku bukan tak ada perasaan . .
bukan susah nak buat aku menangis but sometimes . .
hati kita keras dan menafikan . .
ego melebihi segala-galanya . .
:(
tunggu aku dekat sana farhah . .
sama-sama kita meniti titian siratol mustaqim ea . .
tak sangka kau pergi dulu kan . .
aku harap kita selalu bermain-main sama2 tau . .
time dulu-dulu . .
bila kau pergi . .
aku dapat semangat untuk tunaikan hasrat kau untuk lihat kita semua berjaya SPM ini .. 
yang penting . .
satu hari nanti aku akan pergi kubur kau . .
dan aku akan tahan untuk tidak menangis ea . .
kau kenal aku kan . .
aku kan kuat macam kau . .
hmmmmm . .
sempena hari jumaat ini . .
aku akan sedekahkan Al-Fatihah untuk kau . .
semoga kau tergolong dalam orang-orang yang beriman . .
Amin~~
kata-kata terakhir kau . .
aku ingat lagi . .

"kau leave ea dari group fondersi ? ok . .kau bukan geng kteorang"

merajuk ea sayang aku ini ?
mana ada . .
and aku pun tak tahu kau masukkan aku dalam group itu . .
aku tak layaklah . .
aku bukan half part korg lagi . .
aku dah pindah dah dari sekolah itu . .
maafkan aku farhah . .
bila kita di syurga . .
kte create geng kat sana ea . .
hehehehe . .
just kidding . .
aku kena pergi ini . .
nak solat  .  .
and doakan untuk kau disana . .
doakan aku farhah . .
selamat tinggal kawan sejati . .
:'(
aku sayang kau sangat-sangat . .
assalamualaikum . . 



♥ I Love My Name. Such Wonderful Words. ♥

0 cute words from you:

Love Me If You Wanna To Be Me