Update stats :
Welcome to otherside world . If u love to critizises, please leave to otherside.
>
3:::jung yong hwa poem:::3: mula-mula benci, sekarang suka nak die!!!


Saturday 28 January 2012

mula-mula benci, sekarang suka nak die!!!


Anyyonghaseyo sume . .
kenapa baru aku sedar ciptaan Allah sangat menarik ek ? ?
hahahahahaha . .
pada permulaannya aku rasa . .
betul ke tak orang ini minat benda-benda alah ini ? ?
fanatik gila  ! !
biasa-biasa dahlah .. 
manusia juga orang itu . .
tapi setelah aku buat experiment . .
baru aku faham kenapa dorg histeria bila tengok benda alah itu . .
sebab aku pun dah termasuk dalam group histeria ini . .
hahahahahahahahahahaha . .
boleh jadi gila kalau tak pandang dorg dalam satu hari . .
tapi aku kira boleh tahan lagi diri ini nak terjerit-jerit macam mak lampir itu . .
buat biasa dahlah . .
masa beast datang malaysia pun . .
dari jauh je aku melihat bayang-bayang dorg . .
macam mana kalau kt korea ek ? ?
dahlah live boleh tgk dorg . .
gilalah . .
sedangkan aku tengok matlutfi itu macam nak jumpa dia sangat-sangat . .
apatah lagi dorg-dorg ini kt sana . .
untunglah syamil dapat pergi sana . .
wa jealous sama lu tau tak . .
mesti selalu jumpakan . .
jealouslah!!!!!!
unfriendlah . .
blocked kau terus dari list friend aku . .
XD . .
hahahahahahaha . .
maaf . .maaf . .maaf . .
gurau kawan . .
aku mula-mula minat kat group beast . .


memang masa itu macam orang gila minat dorg seperti diatas . .
cari variety show dorg bagai . .
tapi memang aku tak jumpalah kan . .
first group aku dah tak ada jodoh dengan dorg . .
sebab aku minat group ini sebab seorang je . .
Gikwang-shi . .
XD . .



hah lepas itu aku beralih group pula . .
macam senyap je group beast . .
so aku tukar selera aku minat group ukiss pula . .
ukiss ini aku minat sebab semata-mata dongho je . .
tapi tak sangka lepas aku ikut variety show dorg . .
aku minat beberapa orang dalam itu . .
salah satunya dongho , kevin , eli , kiseop . .
memang comel gilalah dorg . .
aku tak bohong . .
cube cek semua tengok dibawah ini . .







hah !
selapas itu . .
aku tak stop lagi dengan minat aku . .
tapi aku cuma beralih saja . .
kepada infinate . .
mula-mula aku tengok group ini macam semua tak ada muka je . .
plastic surgery tak menjadi ke ? ?
XD . .
tapi bila aku perhati betul-betul . .
tolonglah selamatkan jiwa aku . .
aku tak bolehlah tengok banyak lelaki macam ini . .
salah seorang yang aku minat  . .
nama dia "L" . .
dah tak ada nama kowt . .
pilih jelah alphabet letter yang tersedia ada . .
hahahahahaha . .
lagu-lagu dorg pun semua boleh tahanlah . .
sedap juga . .
paling aku suke dengar . .
BTD(Before The Dawan) and Paradise . .
nak tak tengok dorg ? ?
meh sini saya tunujkkan . .
ngggeeeee....:D




hah ? ?
hensem kan dorg ? ?
kebanyakannya . .
hahahahahaha . .
dorg ini dah lama dah dalam dunia kpop ini . .
tapi baru sekarang aku perasan kewujudan dorg ini . .
apalah kuno sangat aku ini . .
ok-ok .. 
tanpa berlengah masa lagi . .
aku present orang seterusnya . .
bukan orang tapi group . .
last sekali . .
super junior!!!!!!!!!!





ini pun aku baru perasan juga . .
selepas aku tengok drama oh! my lady . .
siwon berlakon . .
barulah aku kenal sujju nie secara slow-slow . .
not bad juga semua mereka . .
ada muka sorg itu macam muka matlutfi . .
eunhyuk . .
memang sebiji . .
untunglah sama muka dengan mamat korea . .
:( 
aku darah jawa . .
tak ada langsung darah korea dalam diri aku . .
tapi aku bersyukur . .
sebab unik . .
hehehehehehe . .
lagu suju yang aku minat is . .
Mr.Simple and A-Cha . .
memang sedap gila . .
sampaikan dance lagu itu pun aku hafal . .
kadang-kadang dalam toilet ada juga aku buat . .
dah bosan tahap gaban . .
menari saja . .
orang tak dengar pun aku lompat-lompat . .
hehehehehe . .
oklah . .
actually, aku tak ada mood nak berblogging malam ini . .
tak tahu kenapa . .
nak cepat habiskan ayt last . .
good night semua . .
jangan lupa bangun subuh esok . .
asslamualaikum . .










♥ I Love My Name. Such Wonderful Words. ♥

0 cute words from you:

Love Me If You Wanna To Be Me